Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 150000 ₴.Наш магазин здійснює доставку товару до клієнта транспортною компанією “Нова Пошта” за тарифами перевізника. При оформленні замовлення Ви можете обрати найбільш зручний спосіб доставки: у відділення, за адресою, або у поштомат. ВАЖЛИВО! Незалежно від способу доставки ОБОВ’ЯЗКОВО здійснювати огляд товару. Весь товар перед відправкою страхується на його повну вартість. Отримуючи товар обов'язково перевіряйте його комплектацію і наявність будь-яких пошкоджень, і якщо вони є, необхідно зафіксувати претензії службі доставки безпосередньо на місці, склавши акт. Пам'ятайте, що служба доставки відшкодовує лише ті збитки, які були заподіяні товару з її вини. Якщо механічний дефект чи недокомплектація товару виявляється вже вдома, то покупець самостійно несе за це відповідальність. Магазин, в даному випадку претензії не приймає. Зберігання замовлення: у відділенні «Нова Пошта» безкоштовно протягом 7 днів; у поштоматі «Нова Пошта» протягом 3 днів. Після закінчення терміну зберігання посилка переадресовується з поштомата до відділення. Якщо при отриманні замовлення у поштоматі Ви виявили пошкодження товару, слід відразу звернутися на гарячу лінію Нової Пошти та зафіксувати звернення за номером: 0-800-500-609. Далі звернутися до найближчого відділення, де Ви можете скласти акт про пошкодження товару.
- Безкоштовно за умовиВартість доставки 75.00 ₴. Замовлення на суму понад 150000 ₴ доставляється безкоштовно.Адресна доставка через Нову Пошту.
Способи оплати
- Наложений платіж можливий тільки на суми до 5000 грн. Всі інші платежі, приймаємо з оплатою на ФОП
- Цим видом послуг можуть скористатись компанії або юр. організації, ФОП, ТОВ, які хочуть придбати товари від імені компанії. Рахунок виставляеться від імені ФОП 2-ої або 3-ої групи.
- Оплата на Новій Пошті при отриманні товару
- Перерахування на карту приватбанку. Комісія згідно тарифів Вашої карти.
- Для всіх юридичних осіб, які хочуть придбати продукцію з ПДВ
- Перерахування на карту монобанку Перерахування між Монобаком без комісії.
Гарантія:
ГАРАНТИЯ НАШОГО ИНТЕРНЕТ МАГАЗИНА - 14 ДНЕЙ. (только на товары стоимостью более 300 грн)
Пожалуйста, проверьте комплектность и отсутствие дефектов в товаре при его получении (комплектность определяется описанием изделия или руководством по его эксплуатации).
Гарантийные обязательства по эксплуатации товара - несет на себе производитель.
Как вернуть товары?!
Если вы живете не в Киеве, можете отправить товар обратно с помощью службы доставки. Если у товара сохранён товарный вид и упаковка, мы обменяем его вам или вернём деньги. Только после проверки товара.
Обмен и возврат товаров надлежащего качества осуществляется за счет покупателя в течении 14 дней со дня продажи при условии сохранении товарного вида купленного оборудования, упаковки, и наличии документов, подтверждающих факт покупки(чек, накладная Новой Почты)
З 2018 року вартість самовивозу - 10 грн.
Увага! Ми продаємо деякі товари через наших партнерів і тому адреса самовивозу може відрізнятись від того, що вказано на даній сторінці. Деякі товари можна отримати лише при відправці на Нову Пошту, так як ми звузили логістику для наших клієнтів таким чином що б ціна за сам товар залишилася доступною і не удорожалась за рахунок вартості доставки.
Головний офіс, розташований за адресою: Бульвар Праці, 10 р. Київ. (Це не значить що за цією адресою повинні бути всі товари, що це не так)
Просимо Вас по будь-якому питанню самовивозу або доставки уточнювати у наших менеджерів за телефонами:
(093) 077-32-02
(044) 232-85-24
(098) 565-45-54
(066) 188-71-68