Поширені питання
Які гарантії, що Ви мене не кинете якщо я скину Вам передоплату на картку Приват Банку?
На жаль в українській культурі дуже щільно засіла недовіра до один одного в операціях при оплаті наперед, це пов'язано з великою кількістю онлайн крадіжок і тому такого роду питання дуже логічні і правильні.
Оскільки Ви нас не знаєте і довіру можна отримати тільки отримавши перший досвід роботи з нами, ми можемо надати такі гарантії:
1. Ви робите замовлення через портал Prom.ua, яка офіційно захищає Своїх покупців на Суму до 5000 грн.
2. Ми офіційно зареєстровані на порталі Prom.ua і для реєстрації ми надали всі облікові документи нашої організації - якщо виникнуть якісь питання, юридично компанія Пром надасть Вам всі дані про нас.
3. Ми працюємо на порталі Prom.ua вже більше 4-х років. Якби ми були кидалами, то так довго б ми просто не світилися на цьому ринку
4. У нас є розділ відгуки які підтверджуються через Портал Пром і там можна побачити чесну зворотний зв'язок про нас.
5. Нам важливий кожен клієнт. Ми ж розуміємо, що краще один раз отримати задоволеного клієнта, і працювати з ним і його рекомендаціями все життя, ніж просто тупо вкрасти чиї гроші.
Сподіваємося на те, що ми навели достатньо аргументів для Вас.
Як у Вас здійснюється доставка?!
У більшості випадків у нас є для Вас 3і варіанти доставки:
1. Доставка Новою Поштою
2. Доставка кур'єром по Києву
3. Самовивіз в Києві.
На Деякі товари можливості доставити кур'єром або здійснити Самовивіз неможливо, через те що для того що б забезпечити дешеву і якісну продукцію доводиться жертвувати логістикою тому відправки відбуваються в основному зі складів Нової Пошти у регіонах.
Якщо Вам складно або Ви не довіряєте якості продукції що замовляєте і Вам критично важливо отримати товар самовивозом - ми можемо зробити це в якості винятку, але при 100% передоплаті на карту Приват Банку або готівкою в офісі.